Fjalar!  Helse
Trim & Fitness
HJEM > Helse > Trim & Fitness >  Teknikk
 
Spør ekspertene om
 - Alder
 - Belasningsskader
 - Forbrenning
 - Komme i gang
 - Kondisjon
 - Kosthold
 - Kroppsvekt
 - Motivasjon
 - Muskelbygging
 - Oppstramming
 - Opptrening etter sykdom
 - Overtrening
 - Rusmidler og narkotika
 - Slanking
 - Smerter og skader
 - Styrketrening
 - Teknikk
 - Trening
 - Treningsopplegg


Sponsede linker

Kontaktlinser!
YourLenses selger kontaktlinser via internett i Norge, Sverige, Danmark og Tyskland.

Gymgrossisten
Gymgrossisten er Nordens største e-handelsplass for trening, mosjon, diett og kosttilskudd.

LensWay
- Opp til 50% billigere kontaktlinser - Raske leveranser: 95% av alle ordre sendes innen 20 timer

Ønsker du å annonsere?
Klikk her!
Akrobatikk i bakken... hvordan bør jeg trene?

Jeg driver med en "sport" som heter jibbing som er det nye innen ungdomenes alpint... det jeg lurer på er hva jeg bør trene for å bli litt mer akrobatisk? klarer 540 graders spinn, men vil utvikle meg pg.a at det ikke holder helt opp i lokale konkurranser... hva bør jeg trene/eventuelt hvilke apperater?

Dette blir igjen trening med et særegent teknisk innhold som tilsier at du må trene mest mulig spesifikt for å bli bedre. Hold deg derfor mest mulig til trening som inkluderer de bevegelsene du ønsker å forbedre. Da vil du få både et fysisk og mentalt maks.utbytte av den treningstiden du tåler og kan tilpasse deg.

- Vær obs på at teknikktrening må avpasses for at du ikke skal bli mentalt overtrent. Hodet mettes av teknikktrening, og tiden må få arbeide under hvile for at du skal bli en bedre og bedre tekniker.

John Gunnar Oppheim
Redaktør på Trim.no og trener



ANNONSE

Flere aktuelle spørsmål
  - Hvordan øke jevnt?
  - Akrobatikk i bakken... hvordan bør jeg trene?
  - Hvordan trene med step maskin effektivt?
  - Hva trener man med Pull Ups?
  - Vondt i hodet og kvalm av situps
  - Stor forskjell på rumpeballene
  - Hvordan bli bedre på skøyteteknikk, ski?
  - trene opp kroppsbevissthet hos barn
  - Effektivitet på situps
  - Riktig teknikk på markløft?
  - Bevegelseslære
  - trene magen for å tåle slag
Annonser



 

Sett som startside | Legg i favoritter

Copyright © 2000 - 2018

Informasjon du finner på Fjalar sine nettsider erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell og har ikke forebyggende, helsebevarende eller rehabiliterende mål. For en sikker vurdering av medisinske problemstillinger, bør du rådføre deg med din kontaktperson innen helsevesenet.